måndag 6 februari 2012

Vinterfärger genom ett fönster ...

Jag är inte alls förtjust i vinter och kyla och piper och gnäller mest hela tiden just nu om att jag längtar efter våren. Men säga vad man vill om vintern. Ljuset och färgerna en solig vinterdag när marken är täckt av ett tunt snötäcke är fantastiska.

Mjukt vintervitt, blekt blå toner med brunsvarta träd och buskar som kontrast.



Vinterfärger genom våra hallfönster som pryds av mörkblå pappersstjärnor på tråd.
Funderar på om färgerna kan översättas till något inomhusprojekt ...

Kram till dig!
Maria

3 kommentarer:

  1. Om du är nöjd med att läsa om mitt joggande, så är jag just nu nöjd med att läsa om ditt pysslande! Här finns ingen ork eller inspiration till något pyssel överhuvudtaget. Är så mycket annat som tar min tid och det är frustrerande ibland.
    Fina stjärnor! Har du gjort dem själv?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint! Själv lyckas jag aldrig fota det där fina vinterljuset. Är död på morgonen och när jag kommer hem är det mörkt :-S

    SvaraRadera