lördag 4 februari 2012

Morgonljus ...

En täppt näsa och huvudvärk väckte mig alldeles för tidigt idag. Efter att ha suttit och kurat en lång stund i soffan med te, några trevliga tidningar och lite bloggsurfande upptäckte jag att det blivit alldeles ljust där ute. Och vilket ljus! Isig vintermorgon med sol, underbart ljus i blå toner.



 Idag kommer vårt kök att bada i ljus.

Med ljuset kom minsann också lite energi. Dags att trotsa huvudvärk och snuva. Nu har jag en massa fixande att ta tag i.

Den trevligaste av lördagar önskar jag er!

Maria

5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med ljuset! Vi har haft en underbar vinterdag med strålande solsken och
    -15 grader ute.
    Hoppas att du mår bättre nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, helgen har bjudit på underbart ljus!! Kallt men helt ljuvligt!! Härliga promenader med vovven har det blivit...
    Varit en "dålig" bloggare på sistone och har massa att ta igen... har ju missat en hel del underbara foton här :)
    Sen måste jag ju bara testa att göra de där bokslukarna - underbar idé!
    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre nu, solen kan göra underverk! Vackra bilder.
    // Sandra

    SvaraRadera
  4. Helt underbara bilder!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera