lördag 28 maj 2011

Jag klarade det!

Under fyra år har jag studerat på halvtid samtidigt som jag har arbetat mellan 87,5% och 100%. För det allra mesta har jag tyckt att det har fungerat väldigt bra. Det har varit roligt, lärorikt och stimulerande. Den sista terminen har dock varit kämpig med massor på jobb och massor och mer där till med studierna. Det har funnits stunder då jag har varit trött, uppgiven och långt ifrån säker på att jag skulle ro det hela i land men det har jag gjort! I onsdags tog jag en efterlängtad examen och nu har det firats på olika sätt i dagarna tre. Idag har jag tagit mig tid att rensa i några av högarna på skrivbordet och samtidigt har huvudet rensats på några tankar. Mitt huvud och mitt liv har den senaste tiden varit överfullt med måsten men nu finns det äntligen tid för annat också. Pysslande, trädgård, fotografering och annat, kanske t.om. lite bloggande som idag...


Riktigt hur det ska bli med bloggandet vet jag inte just nu. Det får helt enkelt bli som det blir.

Kram Maria
Man klarar oftast mer än man tror!


 
Ps. Tack än en gång alla mina nära och kära för alla grattis, blommor och presenter. Ni är toppen!

4 kommentarer:

  1. STORT grattis!!! Det låter som du har haft en intensive tid som nu givit resultat, och du kan känna dig riktigt stolt!

    Varm grattiskram,
    Helena

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till din examen! Är imponerad över att du orkat!:)
    Kram grodmamman

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till examen! Verkligen bra jobbat.

    Kram,
    Sara

    SvaraRadera
  4. Du har varit jätteduktig!
    Kram

    SvaraRadera