tisdag 21 maj 2013

Ett nytt tema till Fotoutmaning vänner emellan ...

Tisdag i udda vecka och det är dags att presentera ett nytt tema i Fotoutmaning vänner emellan. 

Temat den här gången är "Baksidan ..." 


Bilden jag visar idag har egentligen inget med temat att göra, ja det skulle vara att det blommande äppelträdet står på vår baksida av trädgården då, men har du inte redan tittat in till Kristina idag så gör det. Hon har en riktigt festlig bild i sitt inlägg om fotoutmaningen :) 

Ha en fin kväll!

Maria




7 kommentarer:

  1. Så fin bild när man ser regndropparna på bladen. Rolig fotoutmaning. Får se vad man kan hitta på. Ha en fin kväll. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hihi baksidan det kan ju verkligen vara både det ena och det andra!

    SvaraRadera
  3. Det här var ett roligt tema.....nu måste jag vara med den här gången!! Ska verkligen ta mig en funderare om vad jag ska sikta kameran på.

    Måste bara säga...igen....vilka fantastiskt fiiiiiina bilder du tar!!!!du är otroligt duktig och bilderna förmedlar alltid något genomtänkt.

    Tisdagskraaaam från Veronica

    SvaraRadera
  4. Vacker bild!
    Hm..jag får klura lite på utmaningen. Jag har egentligen redan en tanke, men vill nog utveckla den lite till. Jag tycker den är lite för "lam".
    Ha det gott

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Ja jag hade en liten tanke om fotoutmaningen men jag måste spåna lite till för jag tycker den känns lite för enkel.
    Men som du sa det löser sig till sist.
    Tack för omtanken Maria. Det värmer.
    Det kändes riktigt bra att få kämpa och svettas lite. Känns allra bäst efteråt.
    Ha en skön kväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Baksidan, kul och klurigt tema. Dags att tänka till lite extra. Och bilden i ditt förra inlägg på lilla vovven ljuvlig och där har man ju en baksida.

    Kram till dig

    SvaraRadera