måndag 20 augusti 2012

Varm, trött och väldigt nöjd ...

Det är varmt, mycket varmare än jag egentligen trivs med så här års, men helgens värme kunde inte ha kommit lämpligare. Med en trädgårdsfest inplanerad kan man inte annat än att känna sig tacksam över en natt med tropisk värme och stjärnklar himmel. Festen i lördags blev precis så trevlig som jag tänkt mig och att se trädgården, full med gäster och upplyst av värmeljus och marschaller var nästan magiskt.  Och här sitter jag nu, måndag kväll, fortfarande leende när jag tänker på alla fina nära och kära som firade med oss. Varm, trött och väldigt nöjd svalkar jag mig med en bit frusen chessecake som blev över från festen.



Måndags mys en kväll då mörkret faller snabbt.

Maria

17 kommentarer:

  1. Ibland ska man ha en rejäl tur. Helt rätt tid för trädgårdsfest blev det. Så härligt att höra att det blev så fint!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättemysigt lät det! Och ser ut att vara med en god tårta mmmm. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att allt blev lyckat! Smarrig tårta..Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Du ska verkligen le och njuta. Det var toppen trevligt. Så perfekt planerat, vackert dukat, mysigt fixat i trädgården, underbar mat och trevliga gäster. Jag är glad att vi var inbjudna. Fina muggar förresten :)Kramis fining!

    SvaraRadera
  5. Låter som att allt blev perfekt!;)
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. Härligt! Njuter med dig för vilka vackra bilder :)

    SvaraRadera
  7. Låter som att er fest blev riktigt bra!:) Kul när man lagt ner så mycket tid på planering och förberedelser och då även ha sådan tur med vädret, är ju helt suveränt!:)
    Mysigt det ser ut på bilderna.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Mmm, mys! Ser riktigt mysigt och gott ut!

    Sv: Precis som du tänkte är Fotosidan ett forum för att kommentera andras bilder. Genom att läsa kommentarer från erfarna fotografer...och även andra ;) har jag lärt mig jättemycket. Det finns många olika ställen att lägga in bilderna på och det finns ett jättebra nybörjarforum där man bara får säga snälla utvecklade kommentarer. Nu har jag gått med i några grupper som har fototema, det är rätt kul faktiskt! Får jättemycket fin kritik som är både rolig och lärande.

    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  9. DEt ser ljuvligt ut på bilderna. Vad roligt att festen blev bra, ett bra sätt att ta vara på de sista sköna sommardagarna...

    SvaraRadera
  10. Vilka mysiga bilder! Vackert och ser mycket gott ut!:-)
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  11. åh vad härligt, vad kul att det blev så lyckat!
    kram

    SvaraRadera
  12. Jag har just ätit lunch och är sååå sötsugen! Dina bilder gjorde det ju inte bättre haha! Kul att festen blev lyckad!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Åh så roligt att det blev lyckat! Jag tänkte på er i helgen!
    Vilken mysig måndagskväll! Och cheescaken ser ljuvlig ut!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Det låter trevligt med en trädgårdsfest..bilderna ser riktigt mysiga ut!!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera