tisdag 15 maj 2012

Fotoutmaning vänner emellan - Ni är väl med?

Ni som har hängt med här på bloggen ett tag känner till att Kristina med bloggen Mamma med ambitioner och jag utmanar varandra lite då och då i att fotografera kring bestämda teman. Några av er har ju också varit med i det vi kallar Fotoutmaning vänner emellan, för det som från början var en rolig grej två vänner emellan har nu utvecklats till att vara en rolig grej för flera vänner emellan och vi hoppas att ni är sugna på att vara med igen.

Vårt tema den här gången är Nära. Nära vad då? Eller nära vem då? Eller är det nära i betydelsen att komma riktigt nära något med kameran och ta macrobilder?



Tanken är alltså att vi fotograferar utifrån det givna temat, utifrån våra egna tankar och tolkningar och med vilken utrustning som helst. På söndag den 20/5 publicerar vi våra bilder.

Visst är ni väl med? Vill du vara med är det bara att lämna en kommentar här hos mig eller hos Kristina så att vi kan länka tillbaka din blogg och hitta till dina bilder. Vill du skapa ett inlägg på din blogg om fotoutmaning får du gärna låna vår bild Fotoutmaning vänner emellan.

Tisdagskram från mig till dig!

Maria

Ps. Du som vill läsa mer om vår fotoutmaning och våra tidigare teman kan klicka på kameran i högerspalten.

6 kommentarer:

  1. Jag är på! Såklart! :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Kul! Ja vill gärna vara med igen! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag är naturligtvis med! Tack för snäll kommentar i bloggen min :)

    SvaraRadera
  4. Givet, jag är med!!
    Tisdagskram tillbaka :)
    // Sandra

    SvaraRadera
  5. JA! vilket underbart tema, den här gången ska jag få till ett inlägg!

    SvaraRadera