fredag 19 augusti 2011

Fredag ...

... och en hel arbetsvecka är redan gjord. Vardagen är här igen med jobb och skola och idag är det en trött familj som slår sig ner i soffan för fredagsmys. Huset är ännu inte städat men kyl och frys är fyllda, liksom fruktskålen på köksbordet. 



Frukt och grönt behöver vi ju mycket av och nog måste det vara så att ett äpple med ett hjärta på måste vara extra nyttigt och gott. Kan du se hjärtat?

Trevlig helg!

Maria

Ps. Tusen tack alla ni rara människor som kommenterat mitt prickiga "regn-kit" för cykelturer så positivt. Era kommentarer gjorde mig väldigt glad. Jag har dock inga planer på att sy på beställning för tillfället ;)

1 kommentar:

  1. Synd att du inte syr på beställning!;) Får väl försöka mig på att sy något liknande själv.
    Här är det inte heller städat, men vad sjutton, får se vad jag orkar i helgen. Dottern har åtminstone fått in alla saker från hallen till sitt rum, så nu är det skönt att slippa snubbla över dem i alla fall!:)
    Kram

    SvaraRadera