fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag

Symaskinen ställdes undan och vardagen kom tillbaka efter en veckas ledighet. Med vardagen krympte pyssel- och bloggtiden till ett minimum. Det har inte funnits tid till några blogginlägg och det har inte funnits tid att titta in till er andra bloggare heller den här veckan men alla fina kommentarer på mitt senaste inlägg har jag tagit mig tid och läst. Flera gånger har jag läst era kommentarer och jag måste säga Tack snälla ni! Jag vet inte vad det är med mina hemsydda kläder som gör mig så osäker men era kommentarer värmde väldigt gott.
Säkert är jag inte ensam om att drabbas av prestationsångest och jag är glad att jag vågade visa min blus här på bloggen.

Nu är det äntligen fredag och en orörd helg väntar. Har som vanligt några saker som jag vill hinna med. Lurviga vovven här hemma behöver få en ny frisyr och kanske blir det en tur till hem- och villa mässan i Malmö.





Med bilder på vita pärlhyacinter på min köksbänk önskar jag er en härlig fredag.

Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Jag har inte heller haft så mycket tid för bloggande den här veckan, men jag hoppas att det finns mer efter vår fjällsemester.
    Ha en skön helg!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara såhär.LIVET går före bloggen enligt mig.Har inte 'vi' av den kreativa sorten väldigt höga krav på oss själva? Men Du,det bästa är väl ändå att på din blogg är det Du själv som är chef.Bra va? ;) Hoppas Du tolkar mig rätt!!!
    Så njut av Din Helg!!!
    Varm kram *piah*

    SvaraRadera