onsdag 18 augusti 2010

Min vrå ...


Allt som oftast hamnar jag i soffan i vardagsrummet med både dator, böcker och annat. Det är inte det lugnaste stället i huset eftersom vi har en öppen planlösning och kök och vardagsrum går ihop men det är ju där familjen är tillsammans. Ibland behöver jag ändå sitta lite mer för mig själv för att kunna samla tankarna och då har jag min vrå i allrummet. Här är det lugnt och skönt att sitta. Ljust, men inte helt vitt, med väggar målade i en svagt grågrön färg (Beckers Renlav) och med fönster mot trädgårdens baksida. En enkel vit soffa och några tavlor med sommarminnen på en list. Här hittar ni mig resten av kvällen med några tända ljus och näsan i en kursbok.

Önskar dig som läser detta en mysig kväll i regnrusket.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut och låter! Genast börjar jag längta efter att krypa ned i sängen med en bok.. hm, det kommer nog att bli en tidig kväll för mig!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående skrivare!:) Såg jätte mysigt ut!
    Kram

    SvaraRadera