måndag 3 juni 2013

Ordning och reda igen ...

Mitt skrivbord tycks ständigt vara i behov av en rensning och idag var det dags igen. Envisa arbetshögar som egentligen inte borde ligga där utan på skrivbordet på jobb har rensats undan, papper från kursen i digital bildbehandling som jag så smått har tagit tag i igen efter ett långt uppehåll har satts in i en pärm och några "kanske bra att ha tidningar" som mest har sparats för bilderna har också sorterats. Några inspirerande bilder  ur tidningarna har klippts ut, en del tejpades upp på väggen andra har samlats i en mapp, och resten har slängts i pappersåtervinningen. Ordning och reda igen och det känns bra! 


Nu får jag plats igen, ett litet tag i alla fall.

Maria

8 kommentarer:

  1. Skönt det låter med ordning och reda!:) Min del i arbetsrummet är fullständigt kaos för närvarande, men kanske att det blir någon regnig dag på semestern då jag kan ta tag i detta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin låda. Här är det ordning på arbetsbordet men ganska så stökigt i huvudet. Hum behöver läxas upp lite tror jag bestämt.
    I morgon åker P och jag en sväng till Tyskland. Bara över dagen men vi har i tanken att besöka några små byar. Äta gott och umgås.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Skönt med ordning och reda...det skulle jag också behöva fixa här hemma! :)
    Fint på ditt skrivbord och fina bilder på väggen!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev på ditt skrivbord. Gillar bilderna du har satt upp. Lådan är helt underbar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Finfint du har det! Gillar det gröna i bilderna på väggen, gav ett hemtrevligt och bebott intryck. Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Fint med ordning och reda, läckert med bilderna så där upptejpade på väggen. Ha en fin tisdag och kram till dig

    SvaraRadera
  7. *ler* då har vi något gemensamt, här samlas också på hög *haha* och det är en väldigt skön känsla när de är borta!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  8. Haha, ja ett litet tag är nog sanning. Det är ju så det är. Man städar undan och efter ett litet tag ser det likadant ut igen. Jag tror människan är skapad på det viset. Underligt..
    Fint blev det iaf och vacker bild som vanligt.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera