söndag 23 juni 2013

Fotoutmaning vänner emellan - Sju ...

När du tittar in och läser det här är både Kristina och jag iväg på semester med våra familjer i helt olika delar av världen. Kristina njuter förhoppningsvis i denna stund av sol och värme och jag vandrar runt med kameran på Gotland. Ingen av oss vet om och hur vi kommer att kunna titta in till er och se era bidrag till Fotoutmaning vänner emellan och temat "Sju ..." just idag men kan vi inte se bidragen idag så kan ni vara helt säkra på att vi tittar in så fort vi är uppkopplade igen. 





"Sju ..." för min del blev så här dagarna efter midsommar helt enkelt sju olika sommarblommor. Hur tolkade du "Sju..."? Länka gärna så att vi kan se ditt bidrag. 

Ha en fin söndag!

Maria 




13 kommentarer:

  1. Vilken fin tolkning. Här har helt missats att det var utmaning på gång... men jag skall klura idag och så får vi se :)

    ha en fin söndag!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Sommarbilder! Härligt!

    Ha nu en alldeles underbar tid på Gotland/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder på blommorna. Jag gillar huset. Den gamla stilen är häftig.bra idé med sju blommor. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder Maria!
    Ha det så bra på Gotland och njut av ledighet!

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Vackra somriga blider, riktigt ljuvligt. Kram till dig

    SvaraRadera
  6. vilka vackra bilder, som alltid! Fin tolkning!

    SvaraRadera
  7. 7 blommor - underbart!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  8. så där ja, nu har jag tänkt klart *ler*

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  9. Hej,

    Provar att hoppa på er utmaning igen (gjorde ett försök under hösten) och hoppas på fler gånger!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  10. jag har aldrig deltagit i er fotoutmaning. så i dag gör jag debut i utmaningen.

    SvaraRadera
  11. Fina bilder..
    Hoppas ni får en fin stund på Gotland.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Bättre sent än aldrig..här kommer mitt bidrag!
    Hoppas att du får härliga dagar på Gotland. Gillar dina bilder mycket! Fina som vanligt.

    Söndagskram från Veronica

    SvaraRadera