måndag 13 maj 2013

Kvällen ...

Som hundägare avslutas alltid kvällen med en hundrunda. Det händer att det känns segt att gå ut, speciellt kvällar med regn och rusk eller kvällar då man bara är sååå trött. Andra kvällar, som den vi hade igår är det bara skönt att komma ut en sväng. Vindstilla, solnedgång och härligt blå förgätmigej för Edith att snusa runt i och för mig att fotografera.


Kvällen är temat i fotoutmaningen som finns hos Ingen vanlig dag. Titta in där om du vill se fler bidrag till temat eller om du kanske inte fick nog av min och Kristinas Fotoutmaning vänner emellan igår och kanske själv vill vara med. 

Önskar dig en fin dag och så småningom en trevlig kväll!

Maria

6 kommentarer:

  1. Som vanligt underbart vacker bild.
    Ha en underbar dag Maria.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild!
    Jag har försökt att fota våra små kissemissar när de är här ute men det är stört omöjligt, de ränner runt efter alla småkryp eller också kommer de springande och vill kolla på kameran haha!
    Hoppas du får en bra måndag!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej, Vilken söt liten hund du har och en underbar bild på er promenad. Har själv en lite hund och tycker att just sommarkvällar är så skönt att ta den sista rundan, om det inte regnar förstås! ; )
    Kram Nenne

    SvaraRadera
  4. Å vilken gullig bild, ha det bra Karin

    SvaraRadera
  5. Underbar bild på sötnosen gående där bland blommorna. Den skulle du allt ta och förstora och rama in!

    Själv har jag ingen hund men här utanför på vår gata går det alltid förbi en massa hundägare med vovsingar i alla de storlekar. Ibland när jag ser dem så tänker jag att de har de bra som är tvingade att ta sig ut en runda och andas frisk luft. När regnet vräker ner eller kylan verkligen är bister så tänker jag att det är ganska skönt att man inte har någon hund. Tänk vad olika man kan tänka...#ler
    Skämt å sido så brukar jag traska iväg med eller utan sällskap. Tycker att det är en underbar stund för reflektion av mina tankar eller att bara få rensa hjärnan för ett tag. Att få prata med någon som man tycker om kan vara helt underbart. Balsam för själen faktiskt!


    Önskar dig en mysig tisdag!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  6. Fina Edith. Så härligt det ser ut! Kram Pernilla

    SvaraRadera