fredag 23 mars 2012

Ett boktips

En helt underbar fredagseftermiddag! Soligt, nästan vindstilla och ja, jag håller med min söta dotter som kvittrar som en liten fågel i vårsolen. Det känns ju nästan inte som mars utan snarare som maj.

För dig som är det allra minsta intresserad av fotografering, porträtt eller som bara fascineras av människor av alla dess slag vill jag tipsa om Steve McCurrys bok Portraits. En bok med fantastiska bilder av människor från olika delar av världen.


Gå gärna in på Steve McCurry.com och titta på hans bilder.

Jag läser gärna men ibland är det skönt att bara koppla av med vackra bilder och boken som landade i min brevlåda idag och ska få bli en del av mitt fredagsmys.

Trevlig fredag!

Maria


3 kommentarer:

  1. Spännande boktips!
    Grönt är på tur!
    Trevlig helg, Sandra

    SvaraRadera
  2. Låter som en intressant och fascinerande bok!
    Bra jobbat med joggingrundorna också!:) Jag har nu varit ute fyra gånger och det går bättre och bättre för varje gång och det gör mig så glad.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Aha, låter som en spännande bok, om inte annat så har den ett väldigt vackert omslag.

    Gillar din bild på den gula fjädern i ett tidigare inlägg, mycket fin och skuggan är läcker.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera