fredag 3 februari 2012

F som i fredag ...

Jag skrev det nog förra fredagen och fredagen innan dess också men det tål att upprepas, äntligen fredag! Och missförstå mig nu inte. Det är inte så att jag går runt och tycker att alla de andra dagarna i veckan är pest och pina, inte alls. Jag trivs och har det bra de allra flesta dagar men fredag är ändå fredag.

Familjekväll
Rosa ranunkler
Enkel men god mat
Dessert
Alla hemma
Gosig filt

Kan det bli bättre?



Hoppas att du som tittar in här får en skön fredagskväll!

Maria

3 kommentarer:

  1. Känner precis som du!:) Jag vantrivs inte direkt de andra dagarna heller, men jag tycker om att vara ledig!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ranunkler är bland de finaste snittblommor som finns. Härliga bilder. Här har vi också fredagsmys. Ha det bäst kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Ja tack, lugn och fin kväll med surf, film och kaffe!
    Hur var din kväll?
    // Sandra

    SvaraRadera