söndag 28 augusti 2011

Fotouppdrag vänner emellan - "Blue"

Temat för fotoutmaningen vänner emellan är den här gången "Blue", så idag har jag gått på jakt efter blått här hemma med kameran i högsta hugg. Blått är inte en färg som är så vanlig i inredningen här hemma men öppnar man ett och annat skåp och någon garderob så hittar man flera olika nyanser av blått.





Blått, så fräscht i sällskap med vitt.
Blått är vad jag har förstått en färg som kommer starkt nu till hösten både på inredningsfronten och i mode. Lite svårare är det nog att fånga blått i naturen nu när hösten närmar sig men jag har en idé om en bild jag skulle vilja ta, så jag spanar vidare på temat "Blue" och återkommer.

Maria

3 kommentarer:

  1. Och jag gillar blått mycket! Har mycket blått här hemma och vill ha ännu mer!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blått är superfint!
    Så längesen jag var på besök här och efter att ha läst ikapp på din blogg så är jag helt tagen av alla dina fina fotografier. SÅÅ proffsiga och fina. Du är verkligen superduktig :)
    Stor kram Marie

    SvaraRadera