fredag 10 juni 2011

Pysslig fredag

Två underbara kollegor gav mig ett presentkort på Panduro i examenspresent. De har helt klart förstått att det finns ett stort pysselbehov hos mig som jag inte har fått utlopp för på länge! Idag kom jag från jobb tidigare än vad jag brukar och passade därför på att titta in på Panduro bland allt pyssel för att välja något kul. Jag hade funderingar på att virka en väska men det visade sig att den skulle virkas i  ett tjockt ullgarn så den idén sparar jag till hösten.  Istället bestämde jag mig för att unna mig en Tildabok och några tyger. Det är något mycket lockande över Tildaänglarna och de färgglada och romantiska tygerna ropade på mig idag.


Precis vad det ska bli av tygerna har jag ännu inte bestämt. Först ska jag njuta av inspirerande bilder, sen ska jag sy.

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Tycker Tilda-änglarna är så fina och jag gillar verkligen de tygerna också.
    Himla bra present att få presentkort på Panduro när man gillar att pyssla!:)
    Kram grodmamman

    SvaraRadera